Selamat Datang Ke Galeri Aktiviti MRSM Serting

"Tapping potentials, nurturing excellence"



Blog Stats

Tuesday, March 29, 2011

Asrama MRSM Serting


Ampaian Berbumbung
                                                                   Tempat Beristirehat



Mesin basuh berbayar di setiap asrama

Rak kasut turut disediakan di setiap asrama.
Tujuan adalah untuk kelihatan kemas dan selamat.
" Punch Bag " untuk pelajar melepaskan tekanan
Surau al-huda ini berdekatan dengan asrama. Surau ini boleh memuatkan 700 orang untuk bersolat dan melakukan aktiviti keagamaan. Surau ini dilengkapi dengan alat pembesar suara, kipas , tempat mengambil wuduk dan tandas yang berdekatan

9 comments:

  1. WAH MEMANG TERBAIK AHH ASRAMA NI TAPI

    ReplyDelete
  2. tulah punch bag tu terbaek..

    ReplyDelete
  3. arsyad....tapi apa ya????aku nak masuk sini bulan depan....Tanpa Nama ada kot???

    ReplyDelete
  4. betul ke apa yang saya dengar....!!!! TAPI mcm tak peecaya je

    ReplyDelete
  5. perghh...mula2 masuk dulu takder pun punch bag ni...first batch guna yg asas jer la...huhu

    ReplyDelete